Sandra Purvins

Måndag..

Kategori: Allmänt

Jajemen, har jobbat lunch i dag och det gick toppen, förutom att jag e så enormt morgontrött så fick jag ganska mycket gjort, sånna saker som inte e roliga om man har mycket att göra.. så nu lär vi klara oss ett bra tag till..

I morgon är det min dag.. Jag ser fram emot det jätte mycket på ett sett och lite mindre på vissa andra.. I morgon ska jag, Tine och William åka till Kläppen och åka skidor.. Det kommer bli toppen jag tror vi kommer ha en helmysig dag bara jag inte får allt för ont i mina fötter av mina nya pjäxor.. Men det kommer lösa sig..
Men det är nu man börjar längta hem till familjen hemma.. Mamma, pappa, Sofie och alla kusiner och vänner.. jag kommas jag inte kommer ha så mycket tid att tänka på det..

Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon, ni får ha det toppen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: