Sandra Purvins

Lördag..

Kategori: Allmänt

Men för mig är det fortfarande fradag kväll, kom hem från jobbet för en stund sedan.. Dagarna har gått så fort och jag har i princip bara sovit och jobbat..
I morgon tack och lov börjar jag inte fören 3 och på Söndag ska jag vara ledig..
Men i morgon är jag lite nervös inför.. Jag är själv i kallis med HP, steak house, konferens o nya menyn.. Men jag hoppas det går bra, jag tror det..

Jojo är helt underbra som vanligt, men mår inget vidare i magen igen.. Måste ringa mamma o kolla vad jag ska göra det blir nog apoteket också.. Inte så kul.. Jag önskar att jag hade mer tid för henne för man märker på henne nu när vi inte e hemma så mycket att hon e kramig och rastlös när man kommer hem..

Nu ska ja ta lite vin och så bege mig mot sängen där Sunken ligger och sover, mysiga fredag kvällar vi har nu mera..

Mitt lilla hjärtgull..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: