Sandra Purvins

Hemma..

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag tråkigt.. Jag ska vara hemma en vecka för att min hand ska bli bra, det behövs kan jag säga för det gör så fruktansvärt ont.. tråkigt bara att man ska bli så dåligt bemöt, med taskiga komentarer och sura miner.. Det är inte mitt fel det kan jag lova, jag har ju ändå försökt jobba sen jul när det började göra ont..
Men men då märker man ju hur mycket folk bryr sig..
Men på Söndag kommer familjen så då kan ja umgås med dem ialla fall..
Nu kommer lite blder, ber om ursäkt för att jag inte vart inne på länge men jag har jobbat jätte mycket...
Ha det toppen..

Jag o Mattias förra Söndagen i backen..
En fika paus på Ladan..



Och i 6-stols liften..



En dag med inte så mycket att göra på jobbet..



Och mindre glad var jag när jag kom ut och fick skotta fram bilen..



Senare var det Mys tur, med hjälp av mig och Bomen..

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Vad har hänt med din hand? Hoppas den blir bättre iaf! Jag saknar dig så otroligt mycket ibland ska du veta, och när jag ser alla bilder blir jag jätteavis på all snö! Skit i dom som blir sura, du kan ju inte göra något åt att du har ont!

    Hoppas vi hörs snart =) Ska försöka ta och ringta någondag framöver, det är ju bara lite svårt för jag vet inte när du jobbar och så!

    Ta hand om dig!! kramar

    2010-02-07 | 04:26:10

Kommentera inlägget här: